May 2019

Η δασκάλα της αγγλικής γλώσσας, κα Κατσανίκου Αναστασία σε συνεργασία με τα τριτάκια ασχολήθηκαν με τα ζώα του δάσους. Έμαθαν τα τριτάκια στα Αγγλικά τα ονόματα των πιο γνωστών ζώων που ζουν στο δάσος, στη συνέχεια τα ζωγράφισαν κι έγραψαν στοιχεία για τη ζωή τους. Δημιούργησαν μια αφίσα και την πρόσθεσαν στη γωνιά του ACT GREEN. 

Έτσι, μέσω της γνωριμίας με τα ζώα αυτά, οι μαθητές τα αγάπησαν περισσότερο και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την προστασία τους. 

The English language teacher, Mrs. Katsanikou Anastasia in collaboration with the wonderful 3rd graders dealt with the subject ''The animals of the forest''. They learned in english language the names of the most famous animals living in the forest, they painted them and they wrote facts about their lives. They created a poster and they added it to the ACT GREEN corner.

Thus, through the acquaintance with these animals, the students loved them more and they became aware of their protection.

ECO-GAMES (part 2) : Outdoor activities 

Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων συμμετείχαν σε υπαίθριες δραστηριότητες. Κεντρικός θεματικός άξονας η περιβαλλοντική εκπαίδευση, με στόχους τη δημιουργική σκέψη, την συνεργασία, τη χαρά του παιχνιδιού στη φύση και την ανάπτυξη λεξιλογίου. Αξιοποιήθηκαν ανακυκλώσιμα υλικά τα οποία το σχολείο διαθέτει λόγω των εθελοντικών δράσεων που αναπτύσσει κάθε σχολική χρονιά. Οι μαθητές κλήθηκαν μέσω συνεργατικών πρακτικών να δομήσουν προτάσεις με περιβαλλοντικό περιεχόμενο, να γράψουν λέξεις σχηματίζοντας τα γράμματα με πλαστικά καπάκια και ταυτόχρονα διατύπωναν επιχειρήματα υπέρ των καλών πρακτικών που δύναται να υιοθετήσει ένα άτομο, μια οικογένεια, ένα σχολείο, μια κοινότητα για την προστασία της ζωής του πλανήτη. 

Students of each grade participated in outdoor activities in our school yard. The main subject is environmental education aiming at creative thinking, collaboration, the joy of playing in nature and developing vocabulary. Recyclable materials were used which the school has due to the voluntary actions that it develops every school year. Students were asked through collaborative practices to structure sentences on environmental content, to write words by forming letters with plastic caps, and at the same time they argued in favor of good practices that can be adopted by an individual, a family, a school, a community to protect the life of our  planet.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείς να παρακολουθήσεις τις υπαίθριες δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου μας και να διαβάσεις τις οδηγίες που δόθηκαν για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.

You can watch the outdoor activities and also you can read the instructions for each game. 

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας-Γιαννιτσών.  Νερόμυλοι, παιχνίδι με μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά, μυθοπλασίες και ιστορίες ενός τόπου με καταρράχτες, βοτανόκηπους, συγγραφείς και ποιητές. Φιλοξενηθήκαμε από τον συγγραφέα Θοδωρή Παπαϊωάννου και χαρήκαμε την ομορφιά ανθρώπων και έργων της φύσης.

Environmental Education Center of Edessa-GiannitsaWatermills, playing with musical instruments from recyclable materials, fiction and stories of a place with waterfalls, herbal gardens, writers and poets. We were hosted by the author Thodoris Papaioannou and enjoyed the beauty of people and nature.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΕΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε